Beta Carotene - Apteki Pharmavita - naturalne suplementy diety

tło strony
Pacjent - przycisk
podcień pod baner
pole pod menu
Zakupy - przycisk
Partner - przycisk
baner
Zenthonic
Organic Noni
Organic Acai
Liquid Chlorophyll
OrganiCare
Przejdź do treści
Skuteczne odchudzanie z One Diet
Ćwiczenia
Najlepsze produkty Calivita
REKLAMA
Beta Carotene 9000
NATURALNA ODNOWA

Dostępne opakowanie:

100 kapsułek

Skład:

Beta-karoten

w przeliczeniu na Witaminę A

5,4 mg

900 µg


Pęczek marchewek

Dawkowanie i sposób użycia:

1 kapsułka dziennie po posiłku.

Beta Carotene
suplement diety
   
Opis:
Nasz organizm wytwarza witaminę A z beta-karotenu, dostarczonego w odpowiednich ilościach. Beta-karoten odgrywa istotną rolę w ochronie wielonienasyconych kwasów tłuszczowych przed wolnymi rodnikami; wspomaga także prawidłowe funkcje komórek.

Beta-karoten należy do rodziny karotenoidów i spełnia dwa ważne zadania. Z jednej strony, będąc antyoksydantem, uczestniczy w hamowaniu szkodliwych procesów oksydacyjnych w organizmie, wspomagając utrzymanie integralności komórek i tkanek. Z drugiej strony, beta-karoten jest jedną z prowitamin witaminy A. Oznacza to, że nasz organizm – zgodnie z własnym zapotrzebowaniem – z pomocą wątroby sam przekształca tę substancję w witaminę A. Z tego też względu właśnie w wątrobie znajduje się najwięcej tej witaminy. W absorpcji witaminy A biorą udział nienasycone kwasy tłuszczowe, dlatego zalecane jest przyjmowanie beta-karotenu wraz z posiłkami. Beta-karoten jest obecny w wielu owocach i warzywach np: marchewce, dyni, sałacie, kantalupie, morelach i pomarańczach. Spośród prowitamin witaminy A, najbardziej aktywny jest beta-karoten. Oprócz silnych właściwości antyoksydacyjnych, beta-karoten przyczynia się także do poprawy wyglądu skóry, błon śluzowych, wzmacnia układ nerwowy, jak również korzystnie wpływa na proces tworzenia kośćca.

UWAGA!
• Przy długotrwałym zażywaniu zwiększonych dawek beta-karotenu skóra dłoni i stóp może lekko zżółknąć. Można
temu zapobiec, robiąc co 5 dni dwudniową przerwę. Tego objawu nie należy mylić z żółtaczką – przedawkowanie beta-karotenu nie wywołuje ani złego samopoczucia, ani zażółcenia białkówek oczu.
• Substancje obniżające poziom cholesterolu (np. obecne w soi, czosnku) oraz niektóre preparaty zobojętniające kwas solny mogą utrudniać wchłanianie witaminy A.
• Podczas ciąży i karmienia piersią zwiększa się zapotrzebowanie organizmu na beta-karoten, lecz przed jego zażyciem należy skonsultować się z lekarzem prowadzącym.
• Suplementacja produktami zawierającymi beta-karoten nie jest zalecana palaczom oraz osobom pracującym w
zanieczyszczonym środowisku (azbest).

Słowa kluczowe: Beta Carotene, Calivita, Beta-karoten, witamina A, 
apteka, sklep

witaminy Calivita

Beta Carotene opinie - podziel się z nami swoimi doświadczeniami z naturalnym beta karotenem


Brak komentarzy
Dziękujemy za wszystkie opinie o Beta Carotene

Beta-karoten i zdrowie skóry


Beta-karoten jest karotenoidem o działaniu antyoksydacyjnym. Jest substancją wyjściową do wytwarzania witaminy A, co oznacza, że ​​organizm, w zależności od potrzeby, przekształca  beta-karoten w witaminę A.

Beta-karoten jest niezbędny dla zdrowej i pięknej skóry. Jego działanie przeciwutleniające chroni komórki przed uszkodzeniem poprzez hamowanie aktywności niebezpiecznych wolnych rodników. Jest zatem ważne, nie tylko ze względu na ochronę wewnętrznych tkanek skóry, a także błony śluzowej, która stanowi duży obszar wystawiony na działanie różnych szkodliwych substancji. Dlatego niektórzy naukowcy, że przypisują mu istotną rolę w profilaktyce raka. Witamina A jest otrzymywana z beta-karotenu, który jest również znany jako witamina piękności. Beta karoten wpływa na delikatność i jędrność skóry oraz zapobiega kruchości paznokci i wypadaniu włosów, ponieważ wykorzystywany jest przede wszystkim do wzrostu i odnowy komórek. Jednym z zadań beta-karotenu jest zobojętnianie oraz ochrona przed szkodliwym wpływem agresywnych substancji, tak zwanych wolnych rodników, które są wytwarzane pod wpływem promieniowania słonecznego w organizmie, przez co beta karoten zapobiega uszkodzeniom skóry powodowanych przez działanie na skórę szkodliwego promieniowanie UVA i UVB. Jednocześnie pigment karotenu sprawia, że nasza skóra pięknie ciemnieje.

Jednakże skóra jest narażona na działanie promieniowania UV nie tylko latem, ale przez cały rok, ponieważ natężenie promieniowania UV zależy również od szerokości geograficznej,  wysokości nad poziomem morza oraz od współczynnika odbicia od ziemi, np. wysoki współczynnik odbicia ma śnieg, który odbija do 80% promieniowania.

Promieniowanie UV ma szkodliwy wpływ na skórę i oczy, i może powodować rozwój zaćmy (katarakty).

Beta-karoten chroni skórę, oczy i błony śluzowe

Beta-karoten jest stosowany jako barwnik i występuje w wielu owocach i warzywach. Jest on z pewnością najważniejszym składnikiem odżywczym dla zdrowia skóry i ochrony przed promieniowaniem. Zwiększone przyjmowanie suplementów z beta-karotenem, sprawia, że ​​naturalnie gromadzi się on w skórze, a także w blaszkach miażdżycowych, tworząc silne działanie przeciwutleniające dla ochrony skóry i uszkodzonych tętnic. Wykazano, że beta-karoten może spowolnić transformację normalnych komórek w złośliwe - spowodowane przez różne czynniki rakotwórcze jak np. powszechnie stosowane w laboratoriach - promieniowanie UV.

Witaminy A (beta-karoten) może być powiązana ze wszystkich zagadnieniami związanymi z chorobami skóry i błon śluzowych (łuszczyca, trądzik, owrzodzenia, zapalenie okrężnicy, infekcje układu oddechowego, zaburzenia układu pokarmowego, zakażenia pochwy, itp.);

Oznaki niedoboru: suchość skóry, łuszczenie się, zaburzenia widzenia i ślepota, zaburzenia wzrostu, podatność na infekcje, występowanie wrzodów.

Beta-karoten jest zalecany dla wszystkich jako idealna ochrony przed promieniowaniem, szczególnie wiosną i latem, ale również zimą, bo zimą nie zmniejsza się szkodliwe działanie promieni UV, zwłaszcza jeśli odwiedzasz solarium lub wybrasz się na narty. Beta-karoten może być stosowany w większych dawkach bez obaw, które towarzyszą przyjmujący  czystą witaminę A ( jest on odkładana w wątrobie i może mieć działanie toksyczne).

Organizm przetwarza beta-karoten w witaminę A tylko wtedy, gdy tego potrzebuje. Dobrze poznanym zjawiskiem są żółte dłonie, które wskazują, że dostarczyliśmy już zbyt dużo beta-karotenu. Zjawisko to jest zupełnie nieszkodliwe, a przerwa w przyjmowaniu beta karotenu sprawia, że żółta barwa po prostu znika.

WAŻNE!

Gotowanie, zamrażanie i konserwowanie niszczy około 50% naturalnego beta-karoten w żywności!

Zmiany klimatyczne


Jesteśmy świadkami zmian klimatu, jak żadne pokolenie wcześniej. Nasza planeta ciągle się zmienia, a wraz z nią zmienia nas tak jak wszystkie inne gatunki, dostosowując się do sytuacji, w możliwie najlepszy sposób. To stara zasada zachowania gatunku. Adaptacja do obecnych warunków dla człowieka to uświadomienie sobie niebezpieczeństw, które nam zagrażają i zapewnić organizmowi substancje czynne, aby pomóc w drodze do zachowania zdrowia.

Profilaktyka jest szczególnie ważne i należy o tym pomyśleć na 4-6 tygodni przed pierwszą ekspozycją na słońce. Dlatego dla najlepszej ochrony warto zawczasu przyjmować kapsułki z beta karotenem.

Sprawdź swoją wiedzę!

 
W pochmurne dni oparzenia słoneczne nam nie grożą. ŹLE.
Chociaż chmury osłabiają promieniowanie UV to bezpośrednio przyczyniają się one do zwiększenia rozproszenia promieniowanie UV. Wysokie, cienkie chmury przepuszaczają aż do 80% promieniowania, a niektórych miejscach mogą zwiększać energię UV. Jedyna dobra ochrona to niskie, grube chmury.

Zbyt duża ekspozycja na słońce jest niebezpieczna, niezależnie od wieku. DOKŁADNIE.
Ludzka skóra i układ odporności są wrażliwe na promieniowanie UV w trakcie całego cyklu życia.

Filtry UV chronią nas, dzięki czemu możemy dłużej cieszyć opalaniem. ŹLE.
Filtry UV są wystarczające aby zabezpieczyć przed poparzeniem słonecznym, ale ich skuteczność maleje po aplikacji. Filtry UV nie służą przedłużeniu naszego pobytu na słońcu, ale zapewniają zwiększoną ochronę w trakcie ekspozycji na słońce. Nie powinniśmy pozostawać się na słońcu dłużej niż ?? zaleca się we wskazaniach do stosowania na filtrach SPF (Sun Protection Factor).

Należy unikać ekspozycji na słońce między 11 a 16 godziną. DOKŁADNIE.
W tym czasie Słońce w najwyższym położeniu nad horyzontem, więc promieniowanie UV jest najsilniejsze.

Jeśli nie czujemy ciepła od słońca, nie grozi nam oparzenie słoneczne. ŹLE.
Promieniowanie UV nie jest odczuwalne, ponieważ jest ono absorbowane przez zewnętrzne warstwy skóry. Odczucie ciepła jest spowoduje przez promieniowanie podczerwone.

Promieniowanie UV ma negatywny wpływ na skórę, ale także na oczy. DOKŁADNIE.
Najbardziej znanym skutkiem promieniowania UV dla człowieka jest oparzenie ciała, ale promieniowanie UV może spowodować również rozwój katarakty (zaćmy).

Ludzie z białą skórą i rudymi włosami są bardziej wrażliwi na promieniowanie UV. DOKŁADNIE.
Osoby o jasnej karnacji i rudych włosach są grupa, która jest najbardziej wrażliwa na promieniowanie UV.

Negatywne skutki oparzeń słonecznych kumulują się. DOKŁADNIE.
Zdolność organizmu ludzkiego do ochrony przed promieniowaniem UV i naprawy szkód spowodowanych maleje wraz z wiekiem.

Promieniowanie UV nie jest szkodliwe w zimie i na wiosnę. ŹLE.
Intensywność promieniowania UV zależy również od szerokości, wysokości i refleksji od ziemi, która jeśli jest pokryta śniegiem odbija nawet do 80% promieniowania.

Dzieci powinny być dobrze chronione. DOKŁADNIE.
Skóra dzieci jest szczególnie wrażliwa, a stosowanie odpowiedniej ochrony przed promieniowaniem UV w młodym wieku to dobra profilaktyka na później.

Skóra powinna być narażona na działanie promieni słonecznych, ponieważ promieniowanie UV stymuluje produkcję witaminy D. ŹLE.
Czas naświetlania potrzebnego do produkcji witaminy D jest tak krótki, że dla uzyskania niezbędnej dawki nie trzeba się opalać.

Kiedy nasz cień jest krótszy jest to promieniowanie UV jest bardziej niebezpieczne. DOKŁADNIE
Krótszy cień jest wynikiem wyższej wysokości Słońca i dlatego promieniowanie UV jest zatem bardziej intensywne.

Kiedy jesteśmy w wodzie nie grożą nam poparzenia słoneczne. ŹLE.
Woda osłabia promieniowanie UV, ale można łatwo dostać parzenia słonecznego podczas pływania.

Im wyższa wysokość nad poziomem morza tym promieniowanie UV jest bardziej szkodliwe. DOKŁADNIE.
Im wyższa jest wysokość promieniowanie UV jest bardziej intensywne, ponieważ w krótszym czasie w atmosferze jest mniej zaabsorbowe.

Najtańsza i najlepsza ochrona przed słońcem to cień. TAK / NIE.
Cień chroni przez bezpośrednim promieniowaniem UV, ale nie odbitym i rozproszonym, które mogą być na tyle mocne, aby spowodować oparzenia.

Najlepsze produkty Calivita
REKLAMA
Skuteczne odchudzanie z One Diet
Wróć do spisu treści