FAQ - Najczęściej zadawane pytania - Apteki Pharmavita - naturalne suplementy diety

Wyszukaj
Współpraca
Apteka
Pacjent
Przejdź do treści

Menu główne:

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

W dziale FAQ prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jak kupować produkty CaliVita w Unii Europejskiej i innych krajach

Pharmavita Polska obsługuje zamówienia na terenie Polski, aby więc zamówić wybrane produkty Calivita International do innego kraju należy przejść na stronę:

eko logo Calivita

Pharmavita World (wysyłka zagraniczna z Calivita Rotterdam, ceny w EUR)


Zamówienia można też składać na odpowiednich dla danego kraju stronach Calivita, dokonując najpierw wstępnej rejestracji od razu
można dokonać zakupu w cenach klubowych (z rabatem do 33%) w walucie lokalnej. Koszty dostawy według cennika lokalnego.

Jak długo ważna jest recepta lekarska?

Paragraf 18 rozporządzenia MZiOS w sprawie recept lekarskich precyzuje:
„1. Termin realizacji recepty, z zastrzeżeniem ust. 2-4, nie może przekroczyć 30 dni od daty jej wystawienia.
2. Termin realizacji recepty na antybiotyki oraz recepty wystawionej w ramach pomocy doraźnej nie może przekroczyć 7 dni od daty jej wystawienia.
3. Termin realizacji recepty na leki lub wyroby medyczne sprowadzane z zagranicy dla użytkowników indywidualnych na zasadach określonych w odrębnych przepisach nie może przekroczyć 60 dni od daty jej wystawienia.
4. Termin realizacji recepty na preparaty immunologiczne, wytwarzane dla indywidualnego pacjenta, nie może przekroczyć 60 dni od daty jej wystawienia.”

Leki przeterminowane

Wybrane apteki realizują program zbiórki przeterminowanych leków dla mieszkańców. Leki przeterminowane są bezpłatnie przyjmowane do utylizacji

W imieniu aptek prosimy o dostarczanie leków przeterminowanych bez pudełek znacznie zwiększających ich objętość.

 
Copyright 2015 Apteki Pharmavita. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego