Pamięć i koncetracja - Apteki Pharmavita - naturalne suplementy diety

Wyszukaj
Współpraca
Apteka
Pacjent
Przejdź do treści

Menu główne:

Pamięć i koncetracja

Menu > Pełna oferta > Wybierz Produkty
Pamięć i koncentracja - składniki zawarte w poniższych produktach korzystnie wpływają na Pamięć, zwiększają koncentrację oraz wspomagają naukę
* - produkt dostępny w ofercie globalnej Calivita International. Lista produktów firmy Calivita ma charakter informacyjny! Przedstawia najodpowiedniejsze suplementy wspierające funkcje organizmu w przypadku danej dolegliwości. Niektóre przedstawione produkty Calivita nie powinny być stosowane jednocześnie. Informacje tu zawarte służą wyłącznie do celów informacyjnych i nie zastępują diagnozy, konsultacji lekarskiej czy farmakologicznego leczenia.

Odkryj tajemnice mózgu!zagadka pamięci

Czy wiesz, kto z nas ma większy mózg - mężczyzna czy kobieta? Której półkuli używasz podczas czytania tego artykułu? Ile informacji dociera do mózgu w ciągu 1 sekundy?
Poznaj tajniki funkcjonowania mózgu!

Półkule mózgu odpowiadają za konkretne funkcje i zdolności organizmu:
półkule mózgu
Mózg to genialny narząd pozwalający na odbieranie, przetwarzanie i generowanie bodźców. Stanowi niepowtarzalne centrum dowodzenia, steruje wszelkimi procesami zachodzącymi w organizmie. Jest jak mini
słaba pamięćelektrownia – podczas codziennej aktywności generuje ok. 25 watów energii elektrycznej, czyli taką moc, która wystarczy do rozświetlenia żarówki. Mózg w 80% składa się z wody i stanowi 2% masy ciała człowieka. Zużywa aż 20% energii produkowanej przez organizm, a w ciągu zaledwie 1 sekundy dociera do niego około 100 megabajtów informacji! Mózg kobiety jest mniejszy niż mężczyzny, co jednak w żaden sposób nie wpływa na sprawność jego funkcjonowania. Proces tworzenia nowych neuronów zachodzi przez całe życie człowieka, dlatego im bardziej ćwiczysz i stymulujesz swój mózg, tym sprawniej działa.

Czy wiesz, dlaczego dla mózgu zareagowanie śmiechem na żart nie jest zadaniem łatwym? Wymaga to bowiem uaktywnienia aż pięciu różnych jego obszarów!

Wspomóż więc swój mózg i cały układ nerwowy pakietem na pamięć i koncentrację:

Energy & Memory

Zawarta w produkcie guarana wspomaga wydajność umysłową organizmu, dodaje energii, zwiększa czujność i zdolność koncentracji, a także redukuje zmęczenie.
Witamina C dba o utrzymanie prawidłowego metabolizmu energetycznego, zmniejsza uczucie zmęczenia i znużenia oraz wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego.
Cynk, witamina E i selen to silne antyoksydantybiorące udział m.in. w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.


Omega 3 concentrate

To bogactwo niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3, które nie tylko korzystnie wpływają na funkcje mózgu i wzroku, ale również dbają o mięsień sercowy, utrzymanie prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi i właściwego ciśnienia krwi.

lepsza pamięć
Triple-Potency Lecithin

To duża dawka lecytyny sojowej, która jest fosfolipidem zawierającym cholinę odpowiadającą za przekazywanie impulsów nerwowych. Wspiera organizm podczas intensywnej pracy umysłowej.
Trenuj zatem swój umysł oraz dostarczaj mu niezbędnych składników odżywczych, aby móc w pełni wykorzystywać jego potencjał!


Korzystnie na umysł i cały układ nerwowy wpływają także takie składniki aktywne, jak np. magnez, miłorząb japoński, witaminy z grupy B.

Matury, egzaminy, sesja…

Maj i czerwiec to dla wielu czas wzmożonej aktywności umysłowej. Co zrobić, by wspomóc koncentrację i pamięć?
egzaminy, sesja

Nie zapominaj o śniadaniu
Rezygnowanie ze śniadań może pogarszać zdolność koncentracji! Badania wykazały, że dzieci, które nie jadły śniadań, osiągały gorsze wyniki w nauce niż te, które zjadały posiłek przed wyjściem do szkoły. Warto zatem wstać 5 minut wcześniej, by poświęcić chwilę na przygotowanie pełnowartościowego posiłku. Może nim być owsianka z owocami lub kanapki z pełnoziarnistego pieczywa, z twarożkiem i warzywami.


Wybieraj węglowodany złożone
Słodkie bułki, ciastka czy cukierki choć szybko dostarczają energii, to za chwilę powodują senność i spadek stężenia glukozy we krwi. Pamiętaj, że to właśnie glukoza jest pożywieniem dla mózgu! Dlatego, by prawidłowo funkcjonował potrzebny jest jej stały dowóz. Zapewnią go węglowodany złożone zawarte w takich produktach jak pełnoziarniste pieczywo, kasza gryczana, brązowy ryż czy płatki owsiane.


nauka

Pamiętaj o białku
Białka budują wszystkie komórki organizmu człowieka, także komórki nerwowe. Odpowiednia jego ilość wspomoże ich regenerację. Sięgaj zatem po chude mięso, jaja, ryby. Dobrym źródłem pełnowartościowego białka jest również soja.

Jedz ryby
Zawarte w nich niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe z grupy omega-3 wspomagają pracę mózgu. Znajdziesz je w tłustych rybach morskich jak łosoś, śledź, makrela czy halibut, a także suplemencie diety:

Omega 3 ConcentrateOmega 3 Concentrate - NOWOŚĆ!
SUPLEMENT DIETY


Fauna i flora mórz nie tylko mogą cieszyć ludzkie oko, ale stanowią także niezwykle bogate źródło substancji niezbędnych dla zdrowia – przyczyniają się bowiem do wspierania prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, a więc do zachowania tego co najcenniejsze- zdrowia.

Opakowanie: 100 Kapsułek
Dawkowanie: 1-3 kapsułki dziennie po posiłku.


Jedna kapsułka
Omega 3 concentrate dostarcza tyle niezbędnych kwasów tłuszczowych omega 3, co 1 kg łososia!

Wzbogać dietę w magnez i witaminy z grupy B
Zarówno magnez, jak i witaminy z grupy B wspomagają prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego. Dodatkowo magnez może pomóc Ci w zwalczaniu oznak zmęczenia! Szukaj go w orzechach, pestkach dyni, kaszy gryczanej, bananach i gorzkiej czekoladzie.
Sięgnij również po MagneZi B6, który oprócz magnezu i witaminy B 6 zawiera cynk, wspomagający prawidłowe widzenie i utrzymanie sprawności umysłowej.
Osobom szczególnie narażonym na stres polecamy również
Stress Management, z kompleksem witamin z grupy B, wzbogaconych witaminą C, choliną i inozytolem.

Zamień kawę na zieloną herbatę
Zbyt duża ilość zawartej w kawie kofeiny może powodować nerwowość i problemy z zasypianiem. Dodatkowo wypłukuje z organizmu tak cenny dla nas w czasie egzaminów magnez! Ogranicz zatem picie kawy do 1 filiżanki dziennie, a pozostałą ilość zastąp zieloną herbatą, która parzona 2-3 minuty, działa lekko pobudzająco.
W okresie długotrwałego wysiłku umysłowego warto sięgnąć także po
Energy & Memory, zawierający pobudzający ekstrakt z guarany, lecytynę, cholinę oraz antyoksydanty.

Energy & MemoryEnergy & Memory
SUPLEMENT DIETY

Aktywne składniki produktu Energy&Memory wspomagają wiele procesów zachodzących w organizmie. Np. guarana jest pomocna w przypadku długotrwałego wysiłku fizycznego lub umysłowego, dodaje energii, odświeża i „stawia na nogi” tak, aby można było pokonać przeszkody w łatwy sposób!

Opakowanie: 90 tabletek
Dawkowanie: 1 tabletka dziennie po posiłku.


Jedna tabletka
Energy & Memory dostarcza tyle kofeiny, co jedna filiżanka kawy espresso.


Przerwy w nauce wykorzystaj na aktywność fizyczną
W czasie nauki staraj się robić przerwy. Wyjdź na spacer, odetchnij świeżym powietrzem. Dotlenisz swój mózg i usprawnisz jego działanie. Ruch poprawia krążenie, dzięki czemu wszystkie komórki Twojego ciała są lepiej odżywione, a co za tym idzie – efektywniej pracują :)


aktywność fizycznaWysypiaj się
Łatwo powiedzieć, ale kiedy terminy egzaminów zbliżają się nieubłagalnie, zarwane noce są często codziennością. Pamiętaj jednak, że kiedy jesteś zmęczony Twój mózg pracuje mniej wydajnie! Przyda się więc dobra organizacja czasu i niezostawianie wszystkiego „na ostatnią chwilę”.


Ostatnie 24h
Dzień przed egzaminem zafunduj sobie chwilę relaksu – obejrzyj dobry film, weź odprężającą kąpiel, a rano zjedz lekkie śniadanie. Nie dawaj się stresowi – na pewno jesteś świetnie przygotowany!

 
Copyright 2015 Apteki Pharmavita. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego